بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022

بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022

بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ ۲۰۲۲ – لازم نیست که برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ هزینه زیادی را صرف نمایید. البته ارزان ترین لپ تاپ ها نیز قیمت بالایی دارند. اما قیمت لپ تاپ های گیمینگ در بازه های مختلفی قرار می گیرد. تفاوت قیمتی بین ارزان ترین لپ تاپ تا گران ترین می تواند بسیار چشمگیر باشد. لپ تاپ های گیمینگ، گران قیمت نیز در ایران به عنوان کالاهای بسیار لوکس به شمار می آیند. اما همان طور که اشاره کردیم می توان لپ تاپ های ارزان قیمت تر با کارایی بالاتری را پیدا کرد. این لپ تاپ ها علی رغم اینکه قیمت پایین تری دارند، اما تجربه گیمینگ خوبی را به شما هدیه می دهند. بنابراین لازم است تا قبل خرید در مورد بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022 تحقیق نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا مطالبی درباره بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ در اختیار شما قرار دهیم:

بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ

 البته لپ تاپ های گیمینگ ارزان تر در قیاس با لپ تاپ های گیمینگ رده بالاتر مهیج نیستند. مرکز تخصصی لوازم دیجیتال می تواند شما را در امر خرید بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022 یاری رساند. این مرکز خدمات مختلفی از جمله راهنمایی در امر خرید، تعمیر تبلت و غیره را به مشتریان ارائه می دهد. اگر چه لپ تاپ های ارزان تر که جهت گیمینگ طراحی شده اند بسیار مهیج نیستند ولی عملکرد خوبی دارند.

 بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022 انواع زیادی دارند. لازم است تا برای تهیه آن ها تحقیقات لازم را به عمل آورید. سپس با توجه به نوع نیاز خود به خرید یکی از آن ها بپردازید. همگی این لپ تاپ ها کیفیت مناسبی در اجرای بازی ها دارند. بنابراین بایستی خیالتان از بابت تهیه لپ تاپ های ولو ارزان قیمت آسوده باشد. زیرا این لپ تاپ ها مخصوص اجرای گیم ها طراحی شده اند. بنابراین سخت افزار قابل قبولی دارند. لپ تاپ ها با برندهای معروف همگی مورد پسند و رضایت مشتریان هستند. مثلا شرکت های ایسوس، دل، لنوو و اچ پی همگی در عرضه لپ تاپ های عالی به بازار مشهور هستند. انواع لپ تاپ ها با برندهای متفاوت در بازار موجود است. لذا حق انتخاب شما بالا می رود.

 

معرفی دو تا از بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022

  • Asus TUF Gaming A15

نکات مثبت

  •     صفحه نمایشی با سرعت نوسازی ۱۴۴ هرتز

  •      پردازنده و پردازنده گرافیکی بی نظیر

  •      طراحی ویژه و رنگ بندی های گوناگون

نکات منفی

  • حافظه رم کم

این نوع لپ تاپ از بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022 است. اما صفحه نمایش این لپ تاپ در نشان دادن رنگ ها بسیار دقیق نیست. بنابراین از این نظر امتیاز بالایی به دست نمی آورد. اما لازم است بدانید این لپ تاپ دارای نرخ نوسازی 144 هرتز است. این لپ تاپ دارای وضوح تصویر بسیار بالایی است. اما مشکل دقت رنگ در همه لپ تاپ های ارزان گیمینگ موجود در بازار وجود دارد. اما این لپ تاپ با توجه به قیمتی که دارد، از صفحه نمایش با امکانت خوبی برخوردار است.

این لپ تاپ دارای پردازنده AMD Ryzen 5 است. همچنین پردازنده گرافیکی  Nvidia GTX 1650از مشخصات این دستگاه است. با خرید این لپ تاپ می توانید بازی های روز را تجربه کنید. این لپ تاپ به راحتی می تواند تمام بازی های مدرن را به راحتی اجرا نماید. بنابراین با خرید این دستگاه خیالتان از بابت اجرای گیم ها راحت است. این لپ تاپ می تواند کارهای سنگینی مانند ویرایش ویدئو و عکس را نیز انجام دهد.

 

معرفی دو تا از بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022

 

  • Dell G5 15 Gaming

نکات مثبت

  • عملکرد باتری عالی

  • نمایشگر با سرعت نوسازی ۱۴۴ هرتز

  • کارایی خوب پردازنده و پردازنده گرافیکی

نکات منفی

  • طراحی نه چندان جالب

  • دقیق نشان ندادن رنگ ها در صفحه نمایش

  • کارایی ضعیف صفحه کلید و تاچ‌ پد

این مدل لپ تاپ نیز قیمت مناسبی دارد و از بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022 است. لپ تاپ های G5 را می توان در مدل هایی با سخت افزار قوی هم خریداری کرد. لازم است بدانید این مدل لپ تاپ پردازنده با مدل ارزان تر برای گیمرها طراحی کرده است. اما صفحه نمایش این لپ تاپ به نسبت ارزان قیمت نیز، رنگ ها با دقت نمایش نمی دهد. اما صفحه نمایش شما دارای نرخ نوسازی 144 هرتز است. این رویدادی است که برای اجرای گیم ها بر روی نرخ فریم بالاتر مناسب است.

 اما باتری این لپ تاپ بسیار قوی است. بنابراین وجود چنین باتری برای این لپ تاپ را می توان از نقاط قوت آن محسوب کرد. البته ظاهر این محصول چنگی به دل نمی زند. همچنین عملکرد صفحه کلید و تاچ پد می توانست بهتر طراحی شود.

عملکرد باتری عالی

 

سخن پایانی

 مجموعه دلتافیکس جهت راهنمایی و تعمیر تبلت تهران می تواند خدمات عالی در اختیار مشتریان قرار دهد. لازم است تا برای خرید یا تعمیر بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ 2022 با ما تماس بگیرید. امیدواریم از مطالعه این مطالب لذت برده باشید.


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *